Ansvarsfraskrivelse og Risiko Advarsel Vennligst les. Risiko Advarsel Handel utenlandsk valuta på margen har høy risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg så godt som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikoen for appetitten. Muligheten for at du kan opprettholde et tap av noen eller hele din opprinnelige investering, og derfor bør du ikke investere penger du ikke har råd til å tape. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Ansvarsfraskrivelse All informasjon som er lagt ut på denne nettsiden er vår mening og våre besøkende, og kan ikke gjenspeile sannheten. Vennligst bruk din eie god dømmekraft og søk råd fra en kvalifisert konsulent, før du tror og godtar all informasjon som er lagt ut på denne nettsiden. Vi forbeholder oss også rett for å fjerne, redigere, flytte eller lukke et innlegg av en eller annen grunn. Annonser Advarsel Annonseforbindelser vises over hele nettstedet Enkelte sider på nettstedet kan inneholde tilknyttede lenker for produkter Disse annonsene og koblingene gjenspeiler ikke oppfatning, godkjenning eller sammenlikning av denne nettsiden eller tilknyttede partier FPAs vurderinger blir aldri påvirket av annonsering. Noen annonser kan inneholde potensielt misvisende og eller ubalanserte krav og opplysninger som kan unnlate å avsløre farer og andre viktige hensyn som er involvert i spekulativ handel. Spammere blir advart Hvis du spammer FPA s forum eller vurderinger forbeholder vi oss retten til å redigere innlegget ditt på noen måte, vi liker å gjøre narr av deg. Ved å spammere oss, godtar du eventuelle endringer vi gjør, og tar ingen juridiske eller andre tiltak mot FPA eller dets medarbeidere for alt vi gjør til eller med din spam. har reklame - og tilknyttede relasjoner til noen av selskapene som er nevnt på dette nettstedet, og kan kompenseres dersom leserne følger koblinger og melde seg på. Vi er forpliktet til rettferdig håndtering av vurderinger og innlegg uansett slike forhold. Copyright Alle rettigheter forbeholdt. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA og FPA Shield-logoen er alle varemerker for Forex Peace Army. Alle rettigheter reservert under amerikansk og internasjonal lov. Forex Peace Army er avhengig av bannerannonsering for å holde den GRATIS for alle. Du kan også hjelpe - vennligst vurder å deaktivere AdBlocker mens du surfer vårt nettsted takk fra våre handelsmenn community. Thread Forex. FxCompany Ltd tilbyr innovative trading teknologier og megling tjenester på valutamarkedet FOREX samt på CFD, aksjer, edle metaller og futures Selskapet er primært interessert i langsiktig partnerskap, det er derfor Vi streber etter å være i takt med tiden. FxCompany Ltd var en av de første selskapene som avbrød provisjonsavgift, senket spredningen til 0 5 poeng som gjør det mulig for våre kunder å spare opptil 40 av sine penger i forhold til andre handelssentre. Hver ny kunde som åpner Standard live-konto, kan få 50 velkomstbonus for første betaling til sin handelskonto. Dette fungerer som et solid grunnlag for lønnsom handel med våre kunder FxCompany Ltd er et raskt utviklende selskap som har representasjonskontorer, filialer og partnere over hele verden. Vi forsøker å være et pålitelig selskap med upåklagelig omdømme og den mest respektfulle holdningen til våre kunder. FxCompany Online Forex Trading Systems Platformer, Automatisert Forex Trading Software. Share dette innlegget på. Junior medlem Bli med dato Aug 2012 Innlegg 12. Du kan få mye informasjon om Forex på Det har mange gode artikler om Forex og du kan lære hva som er Forex og hvordan vi kan handle i Forex. Share dette innlegget på. Junior Medlem Bli med dato Aug 2015 Innlegg 18.Know Forex Trading Tips for å lære Forex Trading. Før du kommer inn i markedet, må man ta riktige beslutninger og kritt ut den forventede r isker og fortjeneste En må også kjenne de nødvendige kriteriene for å evaluere handlene og holde fast ved å bytte ut mer. Del dette innlegget på. Medlem Bli medlem Nov 2015 Innlegg 64.Nå råvareinstrumenter er mer relevante og lønnsomme Derfor anbefaler jeg å se på Muligheten for å bruke dem i megleren Noen meglere som freshforex gir deg også mulighet til å jobbe med olje i begge retninger - Selg og kjøp, noe som er et sjeldent tilfelle nå. Del dette innlegget på. Medlem Bli medlem Nov 2015 Innlegg 83.Forex handel krever maksimal konsentrasjon og oppmerksomhet Etter min mening vil valget av forex som skal handle, spille en svært viktig rolle jeg anbefaler deg å prøve å samarbeide med freshforex Besøk deres nettside og sjekk deres service. Del dette innlegget på. Medlem Bli med Dato Nov 2015 Innlegg 57.i tror forex trading er et forex-miljø virkelig interessant Det kan hjelpe deg med å se på fint handelsmarked du vil bli forandret deg selv interessert i markedet bedre Du tror hvordan hvis jeg gir deg en adresse tha t du kan lære av en handelsmann hadde lang tid arbeid i forex. Last redigert av lexsmith 2016-02-23 på 09 59 AM. Share dette innlegget på. Medlem Bli med dato Nov 2015 Innlegg 57.Skype Viking Adam. Share dette innlegget on. Member Join Date Oct 2015 Innlegg 94.Originally Postet av stevenmm. Know Forex Trading Tips for å lære Forex Trading. Før du kommer inn i markedet, må man ta riktige beslutninger og kritt ut de forventede risikoene og fortjenesten. En må også kjenne de nødvendige kriterier for å evaluere handler og holde seg til det utveksle mer. Traders bør ta beregnet risiko og ikke overexponere dem til markedet som forex trading ikke spare feil. Del dette innlegget på. Junior medlem Bli med dato Jul 2016 Innlegg 1.Be et annet land de gjorde det komfortabelt Samlet det er flott, men Flott arbeid du gjorde forex fredshær om undervisning valuta Trading fra begynnelsen jeg var imponert over den nye verden, men nå er jeg glad og veldig sterk i valutahandel alt det som er på grunn av innsatsen, takk mye Prøv reall yi råder deg til å ta en titt lykke til. Del dette innlegget på. Medlem Bli medlem Oct 2015 Innlegg 94.Jeg tror at forex fred hæren selv er et flott sted å lære om forex trading så vel som vi kan få faktiske innsikt i noen megler mens går til anmeldelsen delen av forex fred hær. Del dette innlegget på. Thread Information. Users Bla gjennom denne tråden. Det er for øyeblikket 1 brukere som leser denne tråden 0 medlemmer og 1 gjester. Posting Tillatelser. Alle klokkeslett er GMT 1 Klokka er nå 08 23 AM. Powered by vBulletin Versjon 4 2 3 Copyright 2017 vBulletin Solutions, Inc. Alle rettigheter reservert Innhold Relevante nettadresser av vBSEO 3 6 1.2017 Ford F-150 Raptor. year 2017 gjør Ford pris 51000 Est Engine V6 Transmission 10-trinns automatisk hestekrefter RPM 450 Est Torque RPM 440 Est Energi Twin-Turbocharged Displacement 3 5 L 0-60 time 5 5 sek Est Topphastighet 140 mph Est Layout Front Engine, 4WD. Truck entusiaster og journalist både har lenge swooned over Ford F-150 Raptor Introdusert i 2010 Raptoren viste at Ford kunne lage en Baja trofé lastebil og selge den til gjennomsnittlig Joe First utstyrt med den gamle 5 4-liters V-8 og deretter den oppdaterte 6 2-liters V-8, har Raptor alltid vært en heavyweight bruiser når det kom til off - road performance og muscle. Things endrer seg for Raptor og til bedre Helt helt nytt for 2016, flytter Raptor til den nye F-150 design som inkorporerer aluminium karosseri, bøyd høyfast stål ramme, oppgradert interiør, og ja, Selv Ford s EcoBoost-teknologi Det er riktig, Raptor dytter 6-liters V-8 til en high-output-versjon av 3-liters EcoBoost V-6. Mens noen kan være opptatt av at Raptor har mistet sin Mojo, Ford sier at den nye høyverdige EcoBoost setter ut mer enn den gamle 411-hestekraften, 434-pund-foten V-8 Motoren er da støttet av en 10-trinns automatgir og styres av et nytt Terrain Management-system og nytt overføringsveske . Legg til den reduserte vekten av V-6 og den nye aluminiumskinnet, og Raptor-tipsene i 500 pounds li Ghter den utgående modellen Selv om det ikke er så mye som de 700 pounds som standard F-150 mistet, er 200 pund forskjellen bundet opp i Raptor s styrket ramme Ja, styrket utover den nylig oppgraderte 2015 F-150 rammen. Andre forbedringer inkluderer et dobbeltutblåsingssystem som kommer ut under den korte bakre støtfangeren, større FOX Racing-støt med mer fjæringsreise og BFGoodrichs nyutgitte All Terrain K02-dekk. Oppdatering 07 25 2016 Lekkede dokumenter viser 2017 Raptor vil starte på 48.325 for SuperCab og 51,310 for SuperCrew En serie pakker og alternativer ble også utgitt. Sjekk pris-delen nedenfor for full rundown. Klikk forbi hoppet for å lese mer om neste Ford F-150 Raptor. Raptor s utseende er neste - level ting Alt begynner med samme designsprog som er funnet på 2015 F-150 Lastebilen blir deretter utvidet totalt seks tommer for å øke stabiliteten. Bumpers foran og bak er hevet for å vise uovertruffen tilnærming og avgang ang les Forlyktene har LED-pærer som når våre lengre enn halogenpærer, og bidrar til å belyser selv den mørkeste ørkenstien. De nye 17-tommers hjulene er pakket inn i BFGoodrichs siste iterasjon av det ikoniske All Terrain TA-dekket, K02 Dekkene er utformet for å øke lastebilens evne til å spore løs sand, selvrensende og forhindre chunking på steinete flater. De kjente sidebrettene vender tilbake som den store fenderen blusser og sidegrafikken alle med deres oppdaterte utseende. Rundt bakover er Raptor s bakluke får en lignende behandling på den nye F-150, med unntak av den massive FORD-blokkbokstaven som strekker seg fra side til side. Den dobbelte avgassen er et nytt tillegg og bidrar til å gi lastebilen et balansert utseende. Mottakerhaken returnerer som standardutstyr med sine to gjenoppretting poeng sveiset på. 2016 Raptor vil være tilgjengelig i både SuperCab og SuperCrew førerhus konfigurasjoner, noe som gir kundene muligheten til en kortere akselbase eller mer bakbenplass og innvendig lagringskapasitet Deb SuperCrew tilbyr fire fullstørrelsesdører, på samme måte som standard F-150 s SuperCrew. Det er også et valgfritt sett med beadlock-kompatible hjul når den er utstyrt med Beadlock-ringen, hjulene bidrar til å holde dekkens bead festet til hjulet, til og med til tross for tøft terreng eller nedlukket dekktrykk. Kontroller Raptor-boksen på F-150 bestillingsskjemaet gjør ganske mye til interiøret Lagt til er unike seter med skinn og ruskindinnsatser, en oppgradert overheadkonsoll med seks oppkoblingsbrytere og - kontroller for moonroof, en ruskind og skinnomviklet ratt med store F1-stil padle shifters og karbonfibre-aksenter som kleber opp viktige områder rundt hytta . I likhet med standarden F-150, gjør det store digitale skjermhuset sitt hjem i førerens gauge-klyngen og viser utallige sider med informasjon som offroad-info til motor og mekanisk statistikk. Med SuperCrew er bakre passasjerer trea Ted til F-150 s massive mengder bakbenplass Det er nesten limousine som når det gjelder lagring, legger SuperCrew s bakbenk seg pent sammen på bakskottet, slik at du får fri tilgang til flatlastgulvet. Ingen folding selvsystem eller annet gimmick er nødvendig for å skape den flate overflaten. Den samme interiør styling og utstyr tilbys også her. Det er mange oppdateringer under Raptor s nye karosseri. Først og fremst er den andre generasjonen 3 5-liters EcoBoost V-6. Den to - turbo møllen sies å veksle mer kraft enn den utgående 6 2-liters V-8 nominert på 411 hestekrefter og 434 pund-meter dreiemoment, V-8 tilbys rikelig med strøm, men falt på effektivitet Ford sier EcoBoost vil fikser det. Selv om nummeret er ubekreftet, brøt Fords globale produktutviklingssjef Raj Nair utilsiktet bønnene på Raptor s hestekrefter. I et TV-intervju med Fox Sports om 2015-24-timers Daytona-løp, sa Nair de 3- liter EcoBoost vil pr oduce 450 hester i raptoren Dette faller i tråd med Fords originale uttalelse sett ovenfor og sier at motoren ville produsere mer enn 411-hestekrefter, 6 2-liters V-8. Det er fortsatt ikke noe ord på dreiemomentkarakterer. en ny 10-trinns automatisk girkasse med F1-stil padle shifters Den nye overføringen vil ikke bare hjelpe med drivstofføkonomi, men vil også gi perfekt giring for både lav - og høyhastighets off-roading. Bolted bak det er en all - Ny overføringskasse Den nye Torque-On-Demand-enheten håndterer kraftfordeling mellom for - og bakaksler med et hjuldrev-lignende system sammen med et mekanisk låsende firehjulstrekk. Med andre ord kjenner overføringssaken hvor å sende strøm i en hvilken som helst situasjon på eller utenfor veien. Hjelper overføringskapasiteten er Fords neste generasjons terrengstyringssystem Som det fantes på Utforskeren, gir TMS sjåføren seks moduser å velge mellom, avhengig av terrenget De inkluderer Normal Street for høy ytelse ance, kjøring på vei, værmud og Sand Rock og Baja. En valgfri Torsen frontforskjell gir enda bedre grep for dekkene. Fungerer som et skap, fordeler differensialet jevnt moment mot hverandre mens du krysser glatt terreng. Som før var Raptor kommer standard med den elektroniske låsende bakre differensialen. Kjøretøyspesifikasjoner. Raptoren kan holde høyhastighets off-roading-krone, men Ram Power Wagon gir absolutt et svart øye når det gjelder lavhastighetskryp. Utstyrt med slamfelt Goodyear. dekk, faste aksler foran og bak, en elektronisk frakoblet svingbar og en 12.000 pund Warn-vinsj, Power Wagon har sikkert de riktige godene. Styret av 6 4-liters HEMI V-8, bruker trucken sin 410 hestekrefter og 429 pund-fot vridmoment sendt gjennom en kraftig seks-trinns automatisk girkasse. En manuelt aktivert overføringskasse går i inngrep med forakslen for ujevnt terreng. Prøving for kraftvognen starter ved 45.690 for b ase trim nivå og hopper til 50.340 for midt klasse og 56.015 for topp trim modell. Les mer om Ram Power Wagon her. Tundra mål mer for høyhastighets siden av ting. Det kommer utstyrt med fjernreservoar støt fra Bilstein som bidrar til å kjeffe støt og hopp og oppgraderte skidplating, hjul og dekk, og en ytelse TRD-eksos. Tundra er i seg selv en god lastebil, sammenlignet med all-out Raptor, blir Toyota bare kort. Fordeling under hetten er Mangler også Tundra TRD Pro den samme 5 7-liters V-8 som lager Tundra, noe som gir 381 hestekrefter og 401 pund-fot med dreiemoment. Prøve for Tundra TRD Pro starter på 41 285 for Dobbelkabin versjonen og 43 900 for Crew Cab-modellen. Les mer om Toyota Tundra TRD Pro her. Ford tilbød SVT Raptor for første gang tilbake i 2010, som den designet for terrengbruk. Sammenlignet med en base F-150 mottok SVT Raptor-versjonen mange oppdateringer, som et komplett sett med FOX sjokk med 11 2 ink Hes på frontfjæring og 12 tommers bakre reise Modellen fikk et mer aggressivt utseende, og den viktigste kjennetegn er at det ikke er et blått ovalt Ford-emblem på grillen. SVT Raptor startet livet i 2010 med en standard 5 4 liter V-8-motor som produserte 320 hestekrefter og 390 pund-fot vridmoment og en valgfri 6 2-liters V-8-motor med 411 hestekrefter og 434 pund-fot vridmoment. I 2011 dro Ford 5-liters V-8 og lagt til i en mannskapsvariant. 2012, 2013 og 2014 modellårene ble alle hovedsakelig overført med bare små endringer og tillegg av SVT Raptor Special Edition for 2014.Gallery Ford F-150 SVT Raptor. Den nye 2016 Ford Raptor hever bar for off-road ytelse Faktum gjennomsnittlig Joe med litt ekstra penger kan kjøpe en Baja-klar lastebil med twin turbos er utover fantastisk. Den oppgraderte rammen, fjæring og dekk vil sikkert hjelpe Raptor gjøre enda bedre å administrere høyhastighets ørken kjører og høyflygende hopp Vi mistenker at Ford vant t har noen klager om bøyde rammer på denne Raptor-modellen. Legg til den kraftige og lettere V-6, 10-trinns overføringen, Terrain Management System og Macho-utseende, og Raptor er langt over en enkel rehash av en gammel ide på en ny lastebil Vi kan bare ikke vente med å komme bak rattet. Bold ny styling. Ny motor, overføring, overføringsveske. Oppgradert FOX-suspensjon. Terrengstyringssystem med seks kjøremodus. Slett mangler detaljer om motorutgang og pris. Ingen mer V -8 rumble. Is 10 hastighet virkelig nødvendig. Update History. Updated 01 11 2016 Ford la en ny SuperCrew-versjon til sin F-150 Raptor lineup Den nye lastebilen gjorde sin verdens debut på 2016 Detroit Auto Show og vil bli satt på salg senere denne høsten. Uppdatert 10 01 2015 Ford utgitt noen drone opptak av 2017 F-150 Raptor takle sanddynene på Silver Lake, Mich State Park Enjoy. Updated 01 26 2015 I helgen på 24 timer i Daytona sluttet Ford s Raj Nair i et TV-intervju som sier at Raptor s EcoBoost V-6 vil gjøre 450 hestekrefter. Oppdatert 01 23 2015 Vi har lagt til en serie nye bilder fra bilens offisielle debut på 2015 Detroit Auto Show. Sjekk de nye bildene i Bilder-fanen. Oppdatert 01 12 2015 Ford presenterte den helt nye F-150 Raptor ved Detroit Auto Show i 2015 og annonserte at henting vil bli satt på salg høsten 2016. Når vi opprettet F-150 SVT Raptor brukte vi mange designelementer fra Atlas Concept, inkludert frontlykter, hette, baklykter og bakluke Derfra har vi lagt til noen av de vanlige Raptor-elementene, som den spesielle grillen, de svarte elementene, hjulblussene og de spesielle hjulene. Press Release. January 2016 Forventet og fortsatt uovertruffen av en hvilken som helst bilprodusent, presenterer Ford America's truckleder den helt ny F-150 Raptor SuperCrew, som gir smidighet, allsidighet og romslighet til den tøffeste, smarteste, mest dyktige F-150 Raptor noensinne. Utviklet med DNA fra en Baja racerbil, er F-150 Raptor unik blant terreng og ytelse kjøretøy, med en formål-bu ilt motor, chassis og fjæring som gjør det mulig å reise raskt over utfordrende ørkenlandskap eller krype over steinete terreng. F-150 Raptor SuperCrew med fire fulldørsdører gir bakpassasjerer mer benplass og komfort på stiene og mer plass til å stige utstyr mens du utforsker den amerikanske og canadiske villmarken SuperCrews 145-tommers hjulbase, er 12 tommer lenger enn den standard Raptor SuperCab 133-tommers akselbase. F-150 Raptor betyr overlegen terrengskapasitet, fra rock crawling til sandkjøring, sier Dave Pericak, Ford Performance global direktør. Med tillegg av SuperCrew, kan F-150 Raptor-kunder forlate fortauet uten å ofre komfort og plass. inkludert høystyrkestål og høystyrke, militær klasse, aluminiumslegering bidrar til å spare opptil 500 pund i forhold til tidligere Raptor for forbedret offroadprowess. I kombinasjon med helt ny EcoBoost-motorteknologi, er neste generasjon F-150 Raptor s kraft til-vektforholdet har blitt forbedret, noe som gjør lastebilen enda mer smidig offroad. Toughest F-150 Raptor noensinne Den helt nye F-150 Raptor starter med en spesialbygget fullboksramme, ryggraden på trucken som er sterkest i F-150-serien, med mer høystyrkestål enn den utgående Raptor. F-150 Raptor s chiseled ser minner om Trophy Trucks den raskeste og mest kraftfulle klassen av off-road pickups F-150 Raptor er 6 tommer bredere enn standard F -150 for forbedret stabilitet off-road. Den helt nye F-150 Raptor har også sin første dobbelte eksos og nye 17-tommers hjul med neste generasjon BFGoodrich All-Terrain KO2-dekk designet for offroad-ytelse. -150 Raptor noensinne F-150 Raptor drives av Fords nye, andre generasjon høyutgangseffektive 5-liters EcoBoost-motor som gir mer kraft med større effektivitet enn den nåværende 6 2-liters V8, som er vurdert til 411 hestekrefter og 434 lb - ft med dreiemoment. Den høyeffektive 3 5-liters EcoBoost er en Raptor-eksklusiv i F-150-serien, parret med en helt ny 10-trinns girkasse for bedre effektivitet. En helt ny firehjulsdrift , vridmoment på forespørsel, med avanserte, brukervennlige terrengmodus driver-assistent teknologi, forbedrer ytterligere Raptor s ytelse, slik at det er enkelt å kjøre terreng over varierende terreng. F-150 Raptor s ny overføringsveske, som styrer strømfordelingen mellom for - og bakhjul, kombinerer de beste egenskapene til koblingsdrevet, på forespørsel en 11-hjulsdrift med slitesterk, mekanisk låsende firehjulsdrift for å sende kraft til hjulene i glatte forhold. F-150 Raptor s banebrytende off-road kjøremodus teknologi har utviklet seg til et helt nytt Terrain Management System som gjør det mulig for sjåføren for å velge moduser for å optimalisere kjøre dynamikken til miljøforhold fra snø til slam, sand og more. Six forhåndsinnstilte moduser hjelper trucken kraft gjennom ulike terreng og kjøreforhold. Normal modus for hverdags kjøring Gatemodus for høyere ytelse, kjøring på vei Modus for regn, snø eller is Mud og sandmodus for gjørmete og sandstier og terreng Baja-modus for høyhastighets ørkenløp og Rock-modus for lavhastighets rockkryp. Høyest mulig F-150 Raptor noensinne En tilgjengelig Torsen-frontforskjell øker av - road kapasitet videre Systemet øker grepet vesentlig for truckens forside og gjør det mulig å trekke seg over hindringer og opp bratte kvaliteter, selv når trekk er delt mellom dekkene foran. F -150 Raptor leveres som standard med ny FOX Racing Shox med tilpasset intern bypass-teknologi som virker for fuktig og stivende fjærring over hardt terreng, noe som bidrar til å hindre lastebil fra å bunke ut. Front - og bakre støtdempere har vokst fra 2 5 tommer til 3 tommer i diameter for forbedret ytelse De har mer fjæringsreise enn den nåværende Raptor s 11 2 tommer foran og 12 tommer bak. En ny F-150 Raptor vil bli bygget på Dearborn Truck Plant og går i salg i USA og Canada. denne høsten.
No comments:
Post a Comment